Skip to main content

Manqabat Shaan e khandan e Sil

Manqabat Shaan e khandan e Silsila e Qutbiya
منقبت شان ے خاندان ے سلسلہء قطبیہ
"Shuru tere hamd se aye khuda e lamyazaal
Ki Qudrat hai teri khoob khoob he Kamaal
شروع تیرے حمد سے آے خدا ے لم یزال
کی قدرت ہے تیری خوب خوب ھی کمال
Kiya toone Noore Muhammad ka jo Zahoor
Ki raushan huwe uss se sabhi fard e haal
کیا تونے نورے محمد (ص) کا جو ظہور
کی روشن ہوئے اس سے سبہی فرد ے ہال
Isi Noor se sab jalali bane
Isi noor se hain sab ahle Jamal
اسی نور سے سب جلالی بنے
اسی نور سے ہیں سب عہلے جمال
Ye sab ahle batin ka hai Kamil yaqee'n
Ke maula Ali hain maula e rajjal
یہ سب عہلے باطن کا ہیں کامل یقین
کے مولا علی ہیں مولا ے رجال
Phir sada hui fizao'n mein ek ye buland
Ki Hassan maula e qul hain, Ali ke hain jo laal
پھر سدا ہوئی فزاوں میں اک یہ بلند
کی حسن مولا ے قل ہیں علی کے ہیں جو لال
Ki Baad az Hassan, Hussain huwe Shahe zaman
Ki Karbal mein lutaya hai jisne har ek nau nihaal
کی باد از حسن، حسین ہوئے شاہے زمن
کی کربل میں لڈایا ہے جسنے ہر ایک نو نہال
Tha Mashiyat Ilahi Ko ye Manzoor bhi
Ki jaari rahe pyari Nabi ki ye aal
تھا مشیت الاہی کو یہ منظور بھی
کی جاری رہے پیارے نبی کی یہ آل
Karishma khuda ne phir Kiya kuch iss tarah
Ki qayam rahe Musanna, Aabid, aur zaid ba Jamaal
کرشمہ خدا نے پھر کیا کچھ اس طرح
کی قائم رہیں مثنیٰ عابد آور زید باجمال
Inhi gul se hai mahka, Hasnain ka gulista'n
Aur inhi se hai qayam sayadat la zawaal
انہی گل سے ہیں مہکا حسنین کا گلستاں
آور انہی سے ہے قائم سیادت لا زوال
Hassan jo imamo ke imam hai thaire
Musanna inhi ke Khalifa e ba kamaal
حسن جو اماموں کے امام ہیں ڈھرے
مثنیٰ انہی کے خلیفہ ے با کمال
Musanna se paaya Abdullah ne imamat Jinhe kahte hain mahaz sab Saad khisaal
مثنیٰ سے پایا عبداللہ نے امامت
جنہیں کہتے ہیں مہاز سب سعد خصال
Abdullah Al Mahaz k Noor e Nazar hain Muhammad (zakiya)
Jo teghe Ali (a.s) hain aur imam e ta'aal
عبداللہ ال مہاز کے نور ے نظر ہیں محمد (زکیہ)
جو تیغے علی ہیں آور امام ے تعال
Abdullah Shah Ghazi Jigar paara e zakiya
Ke Sindh ki Sarzami jinke dam se khush'haal
عبداللہ شاہ غازی جگر پارا ے زکیہ
کے سندھ کی سرزمین جنکی دم سے خشہال
Abdullah se sardari mili hai Hassan Ko
Jawwad e koofa jo sardar ba Jamaal
عبداللہ سے سرداری ملی ہے حسن کو
جواد ے کوفہ جو سردار با جمال
Hasan Jawwad se huwa jaari silsila e naqabat
Jo iss khandan mein jaari raha la zawaal.
حسن جواد سے ہؤا جاری سلسلہ ے نقابت
جو اس خاندان میں جاری رہا لا زوال
Isi khandan e Zee hasham k hain Noor
Ameer Qutubuddin, Qutub e rajjal
اسی خاندان ے زی ھشم کے ہیں نور
امیر قطب الدین، قطب ے رجال
Jaha'n ki nizamat thi jinke dam se chali
the'n Nizamuddin Hasan Qutub e Deen k wo laal
جہاں کی نظامت تھی جنکے دم سے چلی
تھیں نظام الدین حسن قطب الدین کے وہ لال
Har ek Laal Qutubuddin ka be misl tha
Har ek Zamane mein tha raushan misaal
ہر ایک لال قطب الدین کا بےمثل تھا
ہر ایک زمانے میں تھا روشن مثال
Nizamuddin Hasan k Farzand e arjumand jo the'n Qazi Ruqnuddin sardaran e abdal
نظام الدین حسن کے فرزند ے ارجمند
جو تھیں قاذی رکن الدین سردارانے عبدال
Syed Ruqnuddin qazi ke sulb paak se
Zahoor e Qutub ka baya'n bhi muhaal
سید رکن الدین قاذی کے صلب پاک سے
ظہور ے قطب کا بیان بھی مہال
Qutub zaado ke iss Noori chaman ka
Har ek fard hai be۔misl o be۔misaal
قطب ذادوں کے اس نوری چمن کا
ہر ایک فرد ہے بے۔ مثلو بے۔مثال
Jaha'n mein ye khandan urf "Qutbi" se Mash'hoor
Kisi Ko na rahi iski humsari ki majaal
جہاں میں یہ خاندان عرف'' قطبی'' سے مشہور
کسی کو نا رہی اسکی ہمسری کی مجال
Sarkar Meer Qutubuddin (r.a) ki hai kaamil dua
Rahe ye gharana pur faiz lazawaal
سرکار میر قطب الدین (رح) کی ہے کامل دعا
رہے یہ گھرانہ پرفیز لا ذوال
Aye Malik teri hai khoob humdo Sana
Ki hoo'n mye bhi iss gharane ka ek nau nihaal
اے مالکِ تیری ہے خوب ہمدوسنا
کی ہوں میں بھی اس گھرانے کا ایک نو نہال
Dua hai meri tujh se "Aye rabbe Kareem
Isi ghar se ho wo akhri sahibe kamaal.
دعا ہے میری تجھ سے آے رب کریم
اسی گھر سے ہو وہ آخری صاحب ے کمال

"Meer Aquib"
"میر عاقب"

Comments

Popular posts from this blog

Hadith Jhoot Bolne Walo Par

  *بِسْــــــمِ اللّٰهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِىْمِ* *اَللّٰهُمَّ صَلِّ عَلٰى سَيِّدِنَا وَ مَوْلَانَا مُحَمَّدٍ وَّ عَلٰى اٰلَهٖ وَ اَصْحَابِهٖ وَ عَلىٰ سَيِّدِنَا وَ مُرْشِدِنَا وَ مَحْبُوْبِناَ حَضْرَتِ رَاجْشَاهِ السُّونْدَهَوِيِّ وَ بَارِكْ وَ سَلِّمْ۞* Al-Qur’an:-“Beshak Jhoot Bolne Walo Par Allah Ki Laanat Hai.  Reference  (Surah Aal-e-Imran 3:61) Hadees No:- 1 “Nabi-e-Kareem (ﷺ) Farmate Hai:-“Jhoot Se Bacho! Bilashuba Jhoot Gunah Ki Taraf Le Jata Hai,Aur Gunah Jahannum Me Pahunchaane Wala Hai.”  Reference  (Sunan Abi Dawud 4989-Sahih) Hadees No:- 2 “Bahut Saare Log Muh Ke Bal Jahannum Me Phenk Diye Jaayenge, Sirf Apni Zuban (Jhooth) Ki Wajah Se.  Reference  (Tirmizi Shareef) Hadees No:- 3 “Nabi-e-Kareem (ﷺ) Farmate hai:- “Main Zamanat Deta Hu Jannat ke Darmiyaan 1 Ghar ki, Us Shaksh Ko Jo Mazak Me Bhi Jhoot Na Bole.”  Reference  (Sunan Abu Dawood 4800) Hadees No:- 5 “Laanat Aur Halaqat Hai Us Shaksh Ke Liye Jo Logo Ko Hasane Ke Liye Jhoot...

JERUSALEM AND UMAR IBN AL-KHATTAB (RA)

Jerusalem is a city holy to the three largest monotheistic faiths – Islam, Judaism, and Christianity. Because of its history that spans thousands of years, it goes by many names: Jerusalem, al-Quds, Yerushaláyim, Aelia, and more, all reflecting its diverse heritage. It is a city that numerous Muslim prophets called home, from Sulayman and Dawood to Isa (Jesus), may Allah be pleased with them. During the Prophet Muhammad ﷺ’s life, he made a miraculous journey in one night from Makkah to Jerusalem and then from Jerusalem to Heaven – the Isra’ and Mi’raj. During his life, however, Jerusalem never came under Muslim political control. That would change during the caliphate of Umar ibn al-Khattab, the second caliph of Islam. Into Syria During Muhammad ﷺ’s life, the Byzantine Empire made clear its desire to eliminate the new Muslim religion growing on its southern borders. The Expedition of Tabuk thus commenced in October 630, with Muhammad ﷺleading an army of 30,000 people to the border with...

Waqia e Al-Harrah

THE BATTLE OF HARRAH (27 Zilhajj, 63 Hijri). The Battle of al-Harrah is a battle fought at al-Harrah in 683 CE, (27 Zilhajj, 63 Hijri) then lying to the northeast of Medina. The battle was fought against the armies of Yazid ibn Muawiyah by Abdullah ibn Zubayr and his allies, the people of Medina and several notable Sahabas, many of whom were killed in the battle. It is the second most infamous battle during the reign of Yazid bin Muawiyah, the 2nd Umayyad Caliph. When Yazid ibn Muawiyah became Umayyad Caliph in 680 CE he faced two major crises. First was the dissent of Husayn ibn Ali and the other was the revolt of Abdullah ibn Zubayr. Husayn ibn Ali rejected the legitimacy of Yazid ibn Muawiyah as Caliph, which ultimately led to his death in the Battle of Karbala on October 10, 680. This event further deepened the schism between Sunni and Shia denominations. After killing of Husayn ibn Ali that Abdullah ibn Zubayr, the hero of the Battle of Sufetula which was fought in 647 against the...